BLOGGER TEMPLATES AND MySpace 1.0 Layouts »
- Thanks sudi menjenguk blog aku yang tak seberapa ni -
- This is all about me, real me -
- Aku bukan orang yang hipokrit -
- So, ape yang aku tulis, itu lah aku -


-Jangan lupa LIKE sekali yer (^_^)-

Friday 14 October 2011

BUS STOP


Hai , saya Bus Stop . Saya takde perasaan tapi kalau awak nak tempat berteduh , datang lah dekat saya . Saya boleh teman awak , jangan risau . Ada masalah , datang lah luah kan dekat saya . Bawak lah pen , tulis dekat saya . Tak percaya , tengok lah dekat saya da berapa banyak nama and tengok lah siapa yang ada dekat sini . Takde sape2 pon . Tinggal name je . Sebab dorang dah tak perlu saya , dorang pergi lah . Dorang susah nanti , dorang datang lah lagi . Jangan risau , ni da rutin saya .


DAH ABESSS ! PE LAGI ? LIKE KALAU SUDI ! :D

0 comments: