BLOGGER TEMPLATES AND MySpace 1.0 Layouts »
- Thanks sudi menjenguk blog aku yang tak seberapa ni -
- This is all about me, real me -
- Aku bukan orang yang hipokrit -
- So, ape yang aku tulis, itu lah aku -


-Jangan lupa LIKE sekali yer (^_^)-

Friday 14 October 2011

SIAPE AKU PADE KAU ?



________________________________________
DULU ~

Aku lah tisu yang mengesat airmata mu ,
Aku lah ubat keti
ka kau sakit ,
Aku lah penghibur

ketika kau sunyi ,
Aku lah tempat kau berkongsi suka dan duka ,
Aku lah tempat kau bercerita tenta
ng harapan dan impian kau ,
Aku lah yang selalu kau cari bile kau memerlukan seseorang ,
Kau terangi hidup aku dengan harapan yang tinggi ,
Kau pimpin aku yang sudah tidak mampu berjalan ,
Kau buat aku rasa yang aku tidak kesunyian ,
Kau buat aku rasa dihargai ,
Kau berjanji yang kau akan sentiasa ada untuk aku ,
Kau berjanji yang kau takkan
pernah tinggal kan aku ,

DAN YANG PENTING
KAU BUAT AKU SAYANGKAN KAU !

SEKARANG !

Kau tinggalkan aku sendiri bile kau bahagie dengan orang lain ,
Kau biarkan aku menangis seorang ,
Kau biarkan aku bers
edih seorang ,
Kau musnahkan semua harapan yang kau beri padaku ,
Kau abaikan aku keran
e orang lain ,
Kau lupe janji kau ,
Kau lupe kate-kate kau ,
Kau lupe siape yang selalu ade untok kau bile kau tak ade sesiape ,

SAYANG ~
KAU BUANG AKU MA
CAM SAMPAH !





______________________________________________________________

Pagi-pagi ni aku still tak boleh tidur. Aku sakit hati! Aku kecewa! Aku rase sedih sangat-sangat! Aku teringatkan pasal semalam. Pagi-pagi lagi aku dah nampak die online, aku happy sangat-sangat! And die tegor aku dulu! But, die cume perli aku. Aku rase terhine sangat-sangat bile orang yang aku sayang, rindu perli aku. Yar , aku tau yang die dah happy dengan orang lain, and aku ni cume bertepuk sebelah tangan. Die kate yang
die tak nak ganggu aku. DIE GANGGU AKU? Aku tak pernah anggap die ganggu aku malah aku selalu tunggu die. But aku faham, itu mungkin alasan die untok tak contact aku lagi. And yeah, she block me! Aku menangis, tak boleh nak tahan sedih aku. Walaupun aku laki, aku tetap bukan insan yang kuat untok tahan semua ni. Aku cube untok contact die and yeah, aku buat account lain, pakai gambar lain. Aku add die. She approved me! Aku hepi gile, sebab aku still dapat contact dengan die, walaupun menyamar jadi orang laen. Aku tengok photo die dengan BF kesayangan die. Aku tengok ade gambar die dengan kereta baru die, yang dulu die selalu cakap dengan aku, doakan die dapat amek kerete tu. Aku doakan
untok die sebab aku tak nak die sedih, aku nak die dapat ape yang die impikan. Tapi terkilan gile, kereta tu dah kua da pun, die tak bagitau aku langsong! Memang nampak remeh kan? Ala, pasal kua kete, tapi aku tetap kecik ati. Then ku bukak blog die, sume cite pasal die dengan BF die, yeah SO SWEET. SIAPE AKU NI? Mane pegi sume janji die? And tibe-tibe kantoi! Emel FB tu aku buat gune e-mail yang aku baru buat jugak , amisa_______@yahoo.com. AMISA? Yeah, itu gabungan name aku, Amirul and name die, Melisa. Aku lupe nak hide e-mail. Aku harap walaupun die da dapat tau tu, die hargai ape aku buat t
u sume sebab aku tak nak hilang die BUT , SHE REMOVED ME! Aku tak sangke die macam tu. Aku nak die tau, aku sayang die. Aku nak die tau yang walau ape pon die buat, aku takkan lupa janji aku and die. ILY UNICORN :'(

____________________________________________________________________



DAH ABESSS ! PE LAGI ? LIKE KALAU SUDI ! :D

0 comments: